Instagram

Instagram

söndag 26 januari 2014

Modemässa nästa

Nu håller vi tummarna för att vi ska hålla oss friska så att vi kommer iväg till modemässan i Köpenhamn. Januari och februari är ju de värsta sjukmånaderna för oss som också jobbar i förskola/skola. Efter 5 år väntar jag fortfarande på att bli härdad från alla baciller men jag får nog vänta ett tag till!!

Nåväl, på onsdag startar mässan Vision i Köpenhamn och där har vi en del möten och dag 2 ska vi till CIFF på Bella center. Det kommer bli två intensiva dagar men det är ju så kul. Och ni ska få hänga med....bilder kommer läggas ut både på blogg och facebook. Nu är det hösten som ska inhandlas och jag kan avslöja att av det jag sett hitills så är det mycket bling bling och guld.

Denna gång ska vi prova detta hotell och jag hoppas sannerligen inte att de har glasväggar i badrummet. Det är liksom inte riktigt min grej!

 
Godkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar