Instagram

Instagram

onsdag 25 december 2013

Julen är över

Så var denna julen över. Känns lite vemodigt när det har varit fullt upp inför julen, barnen har väntat och klämt på paket (fast de börjar bli stora) och sen är allt liksom över på bara några timmar.
 
Som vanligt i vår familj agerade jag tomte fast utan tomtemask men numera försedd med både läsglasögon och ficklampa för att kunna se texten på dessa små etiketter i mysbelysning. Men det gick finemang det också!
Alla blev nöjda över sina klappar men jag kan inte förneka att jag saknar leksakerna som barnen fick när de var små. Nu är det ju mest spel, kläder och smink på önskelistorna.
 
Nu har i alla fall allas reor satt igång ordentligt och så även vår och jag hoppas att ni har haft en riktigt mysig jul och att ni har sån tur att ni kan hitta några fynd på reorna.
 
Själv längtar jag mest efter vårkläderna och att det ska bli lite ljusare ute!
 
Här kommer lite bilder på vad som väntas hem.
 





                                                       Ha en god fortsättning på helgerna!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar