Instagram

Instagram

onsdag 27 november 2013

Hissa/Dissa

Att hissa och dissa produkter har jag förstått är populärt bland bloggare....speciellt dottern har järnkoll på vad som är bra och dåligt vad det gäller både smink, hårvård, nagellack m.m. Inte för att hon har provat själv utan för att en bloggare har sagt det. Ibland säger jag lite försiktigt att alla är olika och bara för att en tycker så så kanske någon annan tycker annat...kan ju vara bra att pröva själv. Jag gillar att prova själv....däremot tycker jag inte om när man köper saker som går sönder fort då dissar också jag.

Så nu har jag "dissat" min Hunter stövlar som jag som hundägare fullständigt bott i i två år! De har börjat läcka! Nu är ett par fleecefodrade Tretorn med rosa band baktill inköpta och dessa vill jag då "hissa". Jättesköna och varma....så nu kan Bamse och jag plaska runt i regnet ett tag till! Mina Hunter får jag väl ha när det är torrt ute, eller?

Ha en härlig dag!

 
 
 
Bamse...letar efter möss.


 
          

  Dessa finns på rea 599kr hos Nicegroup
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar