Instagram

Instagram

lördag 24 augusti 2013

Skärpning

Nu får jag ta och skärpa till mig lite!! Har varit alldeles för dålig på att uppdatera bloggen den sista tiden, får skylla på att dagarna går så himla fort. Hos oss ramlar höstnyheterna in med jämn fart och det är mycket som ska fixas med både vad gäller kläderna och att det ska finnas på websidan. Många gånger får jag höra att det är väl inget jobb att ha en webbutik och det beror kanske på hur man ser det. Det är mycket jobb men så grymt kul!

Jag känner mig lyckligt lottad som har två jobb jag älskar - att vara förskollärare och få umgås med alla härliga barn på dagarna och sedan få hålla på med min webbutik med alla det fina som finns där.

Hösten kommer - det går liksom inte att undvika men ännu är det lite sommarvärme kvar så njut av solen idag med!

Ha en härlig helg.


Ljuvlig topp från Love Forever med guldpaljetter bak
599kr.
 
 
Byxa i "skinnimitation" från B-Young
579kr.
Ett höstens "måste ha".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar