Instagram

Instagram

tisdag 9 juli 2013

Vi kämpar på

Ibland går ju inte allt som man tänkt sig och ibland går allt precis så som man hoppats. Semestern kom med sol och värme och jag njuter verkligen av att kunna ligga vid havet eller på altanen och bara slappa. Har läst min första bok på flera år och helt plötsligt slog det mig att jag verkligen saknat att bara dyka in i böckernas värld och helt glömma tid och rum. Kan rekommendera denna bok om du gillar kriminalromaner!


Men allt står ju inte stilla bara för att solen är framme, nu börjar förberedelserna för höstens kläder som börjar komma redan i augusti. Så nu jobbar jag på med att förbereda plats för dem. Alla kläder är nu sänkta så mycket det bara går 50-80%. Kika lite extra på kläderna i creme färgat, det kommer vara en stor färg i höst tillsammans med grått, svart, ljusrosa, vinrött och vitt - gärna tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar