Instagram

Instagram

söndag 16 juni 2013

Snart så

Snart så är det dags att få dansa runt midsommarstången igen. Tyvärr börjar mina egna barn bli så stora att mamma mest är pinsam men som tur är arbetar jag ju på en förskola där vi håller på traditionerna. Så dansa små grodorna och köra raketen får jag göra i år med! Sen har vi ju det här med vädret - blir det regn eller blir det fint? Ja, vi får väl se.....när jag var liten var det ju alltid fint väder, eller? Kommer bara ihåg att jag alltid hade fina kläder, dansade runt midsommarstången och solen sken. På kvällen plockade jag sju sorters blommor och lade under kudden och på morgonen vaknade jag alltid lika besviken för att jag inte hade drömt om min prins som jag skulle gifta mig med.

Varsågod...lite tips på något att ha på midsommarafton som nu är på rea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar