Instagram

Instagram

fredag 3 maj 2013

Förkylt....igen!

Tänk att en förkylning kan däcka en totalt! Nåja, lite extra sömn och te med honung ska nog få mig på banan snart igen. Fast jag kan uppriktigt sagt säga att jag är vansinnigt trött på denna rinnande näsa och hosta.

Min fotokurs går sakta framåt. Det är väldigt konstnärligt och en jakt på det perfekta kortet. Vet inte om det är vad jag är ute efter. Vad är det perfekta kortet? Är det samma sak för mig som för vår kursledare, tror inte det. Visst lär jag mig en hel del men kanske inte det jag var ute efter, men jag har lärt känna jättetrevliga människor och vi skrattar så otroligt mycket så jag kommer faktiskt att sakna tisdagskvällarna när kursen är slut.

 
Kruka Affari 159kr
 
Nu kan vi iallafall börja tänka på att göra fint på våra balkonger/uteplatser. Fram med fina krukor och fyll dem med blommor, ställ fram lite gamla mysiga ting och dekorera. Gör din uteplats till din oas och låt fantasin flöda.

 
Visst börjar man längta efter semester och varma sommarkvällar?
 
Översta bilden är hämtad från Chic Antique och nedersta från Affari.
 
Gå gärna in på deras hemsidor - är det något du söker så kan vi beställa hem åt dig om det finns kvar i lager hos respektive leverantör
 
 
Chic Antique: http://chicantique.dk/
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar