Instagram

Instagram

fredag 15 mars 2013

Friis & Company

Nu börjar ocså väskorna från Friis & Company komma in. Så snygga i både orange och cerise med glitter på. Jag fullkomligt älskar glitter på både smycken och väskor. Tycker att en snygg väska kan göra hela klädseln komplett. Vill man inte köpa så mycket nya plagg kan det faktiskt räcka med en ny väska eller ett smycke för att förnya sig lite.

Friis & Company`s väskor håller en väldigt bra kvalité, min äldsta väska från dem är nu 8år och ser väl inte ut som ny men nästintill och då har jag haft den som handbagage på alla våra resor, som "skolväska" när jag läste till förskollärare och till lite annat....det kallar jag hållbart.

Väskorna från Lilly of Sweden är likadana, bra kvalité till bra priser.

Väska från Friis & Company

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar