Instagram

Instagram

söndag 10 februari 2013

En vecka går fort...

Denna veckan har det verkligen varit fullt upp, inte bara med vår webbutik utan också på mitt jobb som förskollärare. Min dunderförkylning fick mig att hamna i sängen igen i torsdags men nu äntligen verkar den vara på väg att släppa.

Vår dotter hade återigen tävling med sin klass i "Vi i femman" i torsdags och denna gång var det till riksvalet....och de föll p
å mållinjen. 2 poäng från en finalplats och snabbaste klassen i tävlingen på problemlösning....lite tråkigt tyckte alla men ändå....inte illa med en 9:e plats heller!

Butiken fylls på med varor och från by TiMo har det kommit en del. Fina kläder i en kanonkvalité, vi får se vad ni tycker om detta.

Lång kjol med blommor i vackra färger 1299kr.
 
Affari Design är har kanonfin inredning och de är nya hos oss, de första sakerna har kommit och en hel del till är på väg. Jag vill helst ha allt på en gång både vad det gäller inredning och kläder....men tittar man ut så är väl ingen så sugen på att ta på sig en sommarkjol just nu. Jag vill hellre kura ihop mig under en skön filt...med en bra film på Tv:n.
 
Nåväl, ha en skön söndag allihopa....nu är det dags för temobyxor och en tur i skogen med vår hund!
 
 
 
Affari Design

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar